Monday, September 29, 2008

Untitled #3

To-morrow, and to-morrow, and to-morrow

To-morrow, and to-morrow, and to-morrow,
Creeps in this petty pace from day to day
To the last syllable of recorded time,
And all our yesterdays have lighted fools
The way to dusty death. Out, out, brief candle!
Life's but a walking shadow, a poor player
That struts and frets his hour upon the stage
And then is heard no more: it is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.

--William Shakespeare

I bet most of you guys know what the poem means.
yeah, life is a brief candle, .. short.
I witnessed a car accident an hour ago.
really horrifying
the look of the dead victim
the looks of the witnesses
and most importantly, the look of the surviving victim.

although I looked at the scene for less than 1o seconds,
the consequences were well written on every faces I saw.
the face of the surviving victim is the most disgusted look I've ever seen.
his face was covered with blood and the look in his eyes when he saw his father (or friend) lying motionless on the road with arms opened and eyes closed.
So yeah, this made my day went real emo-ish and wrong.

Anyway, I just sent my scholarship agreement to the university.
Oh and my medical check-up all turned up fine (:
I'm going to Cameron Highlands this Wednesday until Friday.
can't wait!
get to relax there and avoid rotting at home :D

any lessons learnt?
even if it's
fucked up.

Cheers everybody!

Friday, September 26, 2008

Girl's Day Out 4

hey peeps (:
went to Mid Valley yesterday with Wing Yan.
Before meeting her at the LRT station,
I went to Jusco coz my sis is buying a dress from Genda
Didn't know she browsed for soooo long!
Wing Yan waited me for almost 1 hour ):
sorry babe!
Anyway, I'm effing lazy to explain the whole outing out.
Let the pictures do the talking ;P

mmm! yummy Rum Raisins & Vanilla Caramel Brownie

*pose pose*

Then, we met up with our internet friend (:
His name is Donutman AKA Nicholas Low Eng Seng.
Already knew him over the internet for 3-4 years.
He balanja-ed us Paddington House of Pancakes :P
I tried to give him half of the bill, but he refused ):
bad Donutman! :P

see see! snatch my BF *tsk tsk*
left - Nic ; right - Wing Ho

hahaha.. I think he fell in love with him HAHA :P

p/s: there's more pics in my Facebook! (click the link on the left sidebar)

As for today, I went to my University to pay the fees.
Well, not really, I did not pay a sen today. XD
It's because I received JPA's scholarship.
FYI it stands for Jabatan Perkhidmatan Awam
It's a government scholarship and gives 100% coverage of my fees throughout my Foundation and Degree (:
and it includes my monthly expenses including books, thesis, allowances and etc.
cool huh?
damn lucky lar, I also dunno why I got it :P
didn't really met the requirements :P
they asked an 'A' for Moral in SPM, but I had a 'B'.
Oh well :P
Because of the scholarship, my parents are taking us to dinner tomorrow in Westin Hotel! (;

After that, I went to Pantai Hospital Cheras to do medical check-up for my scholarship (:
First, it was X-Ray, then urine test,
then.. blood test.. =S
she took alot of blood le!
I can die liao ):
Later, it's TB injection..
AHHHH.. fcking pain lor!
pain than blood test x3
imagine that!
but anyway, my happiness covers up my pain!
Super Duper Happy~! :P

xoxo Cheers!

Tuesday, September 23, 2008

Strange Murder Cases

hey guys!
I was reading the papers yesterday.
I saw this column saying about 2 murders for the most odd reasons.

Case 1

One Myanmar worker was stabbed to death for ticking off a fellow colleague for being lazy.

Case 2

Police arrested a 24 year old man who stabbed his 20 year old brother in a fight over a sour plum.

can you believe it?
that guy died because of A SOUR PLUM.
how ridiculous !
well, that's his fate..
died in his brother's hand.
man, that should be one tasty sour plum!

Cheers! (:

Thursday, September 18, 2008

Untitled #2

I'm feeling real bored nowadays..
so I'll just post some random stuff over here :D

I saw this weird looking CD in a shop
at first I thought "OH! Ratatouille"
but then, I took a closer look.
Mmm Hmm..
Must be made in China.

Bought these Super Heroes clothes at Metrojaya, Mid Valley.
it's so cool!
and it's cheap!
there was a huge sale there where only card members of Metrojaya can enter.
I had to wait for about 20 minutes to apply a darn card!

another random pic of my super cute dog (:
aww I love it so much.
look at his cute lil' ears..

Haha, okay enough of the craps (:
good day peeps.


Sunday, September 14, 2008

Sunway Lagoon trip

went to Sunway Lagoon last Friday with my piggy
wasn't able to post a blog post because my body aches after a long day there.
Besides getting sunburn, it was really fun la (:
here are a few pics we took there


just bathed, after our long day.

this mean duckie stole my KISS! =(

After that we went for a movie.
We watched Halloween

not bad la.. I'll give it a 6/10
It's kinda creepy tho, a hell lot of blood.
But, someone is more scared than me..
ngek ngek ngek
after that, we went to Subang Parade
and ate in Coca or Caco I forgot. lol xD
It's a Thai restaurant.
the food there was okay.

BTW guys, add me in Facebook if you don't have me!
I'm new =D

XOXO Cheers!

Wednesday, September 10, 2008

Untitled #1

Hello ^-^
yesterday went to KLCC Aquaria with piggy~
The ticket fare is like RM 28 lor..
luckily I brought my student card .. got discount RM 8..
ngek ngek ngek
got alot of fishes, amphibians and reptiles there la..
got some cute little yellow frog 5cm only..
so adorable.. but it's very poisonous >_<
OH and I saw piranhas for the first time!
it looks like a normal fish to me lor..
so I die la if piranha come near me, I also dunno =___=

that stingray's face looks like alien!! XD

me and the piggish one =D

there's a new Godiva outlet in KLCC..
for 15 pieces of chocolate.. guess how much issit?!
a fcking RM155 le..
eat one piece RM 10.35 gone case..
but I bet it's damn yummy lor..
Wing Yan always says so.
hahaha =P
after our movie we went for a walk in KLCC Park..
went to the taman kanak-kanak
ngek ngek ngek
damn nostalgic lor okay..
at least I can fit in the small slide la XD
When playing it feels damn amazing okay..
takes me back to my childhood days where I always play in the playground near my house.
I really had an incredible time yesterday lor..
thanks to my darling..
ngek ngek ngek..
*don't puke, okay?

Today I went for my Undang Test!
ngek ngek ngek
46/50 !
not bad la....
got 3 mistakes on the 2nd Section and 1 on the last Section
hehe, nothing else to say !

Cheers peeps.

Thursday, September 4, 2008

time waits for no men

hey people.
it's been so long since I blogged about my day lar..
went to 1 Utama today,
with sis and Jason.
we ate Paddington House of Pancakes for lunch.
so damn tasty lar I tell you XD
I don't know how to describe it la..
but anyway, my drink sucked badly
taste like those headache oil or something..
Then, for dinner we ate in some crappy old-looking Thai restaurant
it looks crappy on the outside la..
but the food there was good..
FUH the tomyam sup..
my god.. XD
getting hungry again !!

looking forward to go back to SBU for some alumni gathering..
miss my secondary school friends!!
I've never seen them for ages!!
Rutha, Kah Wai, Sheryl -- I haven't seen these guys for almost a year!
not to forget --- Matthew, my student..
haven't seen him in like a year plus already..
awww speaking about the gathering,
I fcking miss secondary school days man.
I miss playing chor dai di with them. =(
anyway.. everybody must move on.

yesterday was history tomorrow is a mystery and today is a gift.

Saturday here I come ♥